tisdag 7 augusti 2012

Tråkig bloggerska...

Ja, nu för tiden blir det ju mest korta inlägg med min träning och nått enstaka amningsbildsinlägg men ska försöka bättra mig, haha.

Dagarna rullar på för fullt här hemma.

Arvid är en sån där underbar (?) tvååring som han bara kan vara och Astrid växer så det knakar.

Planerar och förbereder för fullt för hennes namngivningskalas som vi ska ha den 1/9 och sen blir det 30års firande i efterskott den 22'a för gubben.

Jag känner att tiden inte riktigt räcker till.
Skulle vilja ha x antal timmar till på dygnet.
Många projekt i huvudet som jag inte kommer till skott med och ännu sämre blir det med det nu när A har börjat jobba igen efter 6 veckors semester.
Men men, det blir när det blir.

Nu är det dags att sova för imorgon ska jag och ungarna åka in till Blge för att träffa ett gäng med sjalmammor och -ungar som träffats via sjalbarn , det blir första gången jag är med på en sjalträff och hoppas mitt kära tvåårstroll inte vaknar på sin sämsta sida ;-)

Inga kommentarer: